Hanki uusia asiakkaita sisältömarkkinoimalla Yrityskanavassa

Kun haluat tavoittaa uusia potentiaalisia asiakasta, sisältömarkkinointi on tärkeä osa liiketoimintaasi.

Yrityskanavassa pystyt kertomaan osaamisestasi ja palveluistasi päättäjille Uuden Suomen etusivulla ja saat nopeasti lisää jalansijaa Googlen tuloksissa.

Sisältömarkkinointi verkossa tarkoittaa kaikkea sellaista jakaamaasi sisältöä, josta on asiakkaallesi hyötyä ja joka antaa asiakkaallesi syyn ostaa sinulta nyt tai myöhemmin.

Kohderyhmällesi merkityksellinen sisältö verkossa

  • Sisältömarkkinointi on tehokas tapa asiakkaittesi tietoisuuden kasvattamiseen oman toimialasi osaamisesta, uutisista, uusista tuotteista ja palveluista ja niiden vaikutuksista liiketoimintaan.
  • Onnistuneen sisältömarkkinoinnin edellytyksenä on, että kohderyhmä löytää sen ja se on hyödyllistä ja vastaa kohderyhmän kiinnostuksen kohteita ja tietotarpeita.
  • 83 % suomalaisista hakee verkosta tietoa tuotteesta tai palvelusta ennen ostopäätöstä [Taloustutkimus, Sisältömarkkinointi 2014]
  • Suomessa tehdään yli 30 miljoonaa Google-hakua päivässä.
  • B2B -ostoprosessin tiedonhaku ja toimittajavalinta ovat siirtyneet 70-80% verkkoon [mm. Forrester].

Hyöty yritykselle

  • Yritysten tuottamat otsikot näkyvät Uusisuomi.fi -etusivulla uutuusjärjestyksessä (ks. Yrityskanava 3. uutisen alla).
  • UusiSuomi.fi:n painoarvo ja linkitys, tehokkaasti otsikoitu asiasisältö ja automaattinen metatietojen liittäminen sisältöön kasvattaa nopeasti Google-jalanjälkeä ja löytyvyyttä orgaanisissa hakutuloksissa.
  • Oman verkkosivustosi paikka hakukoneiden tuloksissa paranee merkittävästi.
  • Kävijät, lukuajat ja lukijoita kiinnostaneet hakusanat saat selville Google Analyticsin avulla.
  • Palvelussa saa julkaista vapaasti kuvia, videoita ja tekstiä omassa tahdissa ilman rajoituksia ja kokeilla erilaisten otsikoiden ja viestien tehoa (suositus 1 – 3 artikkelia viikossa).
  • Hyvä sisältömarkkinointi jää elämään Internetiin pitkäksi aikaa toisin kuin määräaikaiset mainoskampanjat.
  • Yksi hyvin tuotettu sisältö voidaan jakaa useissa medioissa ja parhaimmat onnistumiset toistaa, jolloin tuotantokustannukset ja työmäärä pysyvät kurissa.
  • UusiSuomi.fi tavoittaa viikoittain n. 450 000 – 600 000 lukijaa (TNS Metrix).
  • Lukijoiden joukossa on PäättäjäAtlaksen mukaan paljon eteläsuomalaisia päättäjiä, jotka tämä maan kolmanneksi suurin B-to-B-media tavoittaa parhaalla osumatarkkuudella.

Sisällön teho yllättää iloisesti kokeneetkin verkko-osajaat

Palvelun hinta

  • Peruspalvelun kuukausimaksu 497 € / kk
  • Laskutusjakso 3 kk
  • Liittymismaksu vuoden loppuun asti 0 € (normaalisti 790 €)

Peruspalvelu sisältää

  • Oma WordPress-blogi Uusisuomi.fi Yrityskanavassa (yrityksennimi.palvelut.uusisuomi.fi)
  • Aloittamisen yhteydessä sivun räätälöinti (logo, otsikon taustakuva ja fontit, Facebook -tykkääjät, Google Analytics koodin asetus)
  • Maksuton sisällön automaattinen julkaisu / luonnoksen hakumahdollisuus muista WordPress-blogeista.
  • Maksuton puhelintuki
  • Tarvittaessa saat edullisesti ammattilaisen apua sisällöntuotannossa sekä sisältömarkkinoinnin strategian suunnittelussa ja kanavapäätöksissä (Pia Lemmetty, http://MamWork.palvelut.uusisuomi.fi).

Tule tavoittamaan oma kohderyhmäsi Uuden Suomen lukijoista.

Tuloksellista viikkoa,

+Janne Kujanen

040 5155 385

Yritys
.palvelut.uusisuomi.fi
Vähintään 4 kirjainta ja/tai numeroa, ei erikoismerkkejä tai ääkkösiä.
Yrityksen sivustolla julkisesti näkyvät yhteystiedot
Laskutustiedot